Кафедра фізики та астрономії і методики їх виладання

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

КАФЕДРА ФІЗИКИ ТА ІНТЕГРАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИХ НАУК

Вебінар для молодих викладачів кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук

    Підвищення ефективності онлайн-навчання під час введення карантинних заходів – основне завдання, яке постало перед педагогами усіх без винятку закладів освіти України. Тож з метою налагодження ефективного дистанційного навчання, головну роль в якому виконує викладач, для молодих науковців кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук було організовано і проведено вебінар на тему: «Способи налагодження ефективного дистанційного навчання та комунікації між всіма учасниками освітнього процесу під час карантинних заходів».

 

   

Детальніше...

Дистанційне засідання наукового гуртка «Розробка та впровадження ППЗ під час вивчення дисциплін природничо-наукового спрямування»

    7 травня 2020 року під керівництвом доктора педагогічних наук, професора кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Ігоря Ткаченка відбулося дистанційне засідання наукового гуртка «Розробка та впровадження ППЗ під час вивчення дисциплін природничо-наукового спрямування». На засіданні розглядалися питання, що стосувалися відкриття та дослідження екзопланет. З доповіддю про історію та нинішній стан досліджень виступив викладач кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Олександр Підгорний. Зокрема він відзначив, що астрономи вже змогли виявити дрібні екзопланети, що мають масу Землі й Венери, і які, імовірно, мають кам'янисту поверхню, проте подібні скелясті планети досить важко проаналізувати та охарактеризувати тому, що найчастіше вони розташовані поблизу тьмяних зірок або червоних карликів, з яких, за великим рахунком, і складається наша галактика.  Також доповідач детально зупинився на місіях TESS і Kepler, завдяки яким ситуація з виявленням твердих планет останнім часом дещо покращилася. Заключним моментом зібрання було жваве обговорення ймовірності існування життя на екзопланетах та унікальності Земної планети за космічними мірками. 

 

 

Дякуємо всім учасникам засідання гуртка за активну участь та бажаємо подальших наукових звершень!

Дистанційне засідання кафедри

    Під керівництвом завідувача кафедри, професора Михайла Мартинюка 4 травня 2020 року відбулося планове засідання кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук. На засіданні розглядалися наступні питання:

1)  Підготовка до літньої заліково-екзаменаційної сесії;

2)  Затвердження документації до ДЕК;

3)  Різне.

   

 

Детальніше...

ПОПЕРЕДНІЙ ЗАХИСТ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ В РЕЖИМІ ОНЛАЙН

    З метою покращення підготовки студентів до захисту магістерських робіт та на виконання Положення про випускні кваліфікаційні роботи УДПУ імені Павла Тичини  на кафедрі фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук відбувся попередній захист кваліфікаційних (магістерських) робіт здобувачів освітнього ступеня «магістр» денної і заочної форм навчання освітніх програм Середня освіта  (Фізика) і Середня освіта (Природничі науки) в режимі онлайн за допомогою платформ Google Meet та Zoom.

   

 

Детальніше...

ОНЛАЙН-СЕМІНАР «ВЕДЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЖУРНАЛІВ НА ПЛАТФОРМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ MOODLE»

    Для викладачів кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук був організований семінар «ВЕДЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЖУРНАЛІВ НА ПЛАТФОРМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ MOODLE» з використанням платформи Webex. Спікером онлайн зустрічі виступив Сергій Паршуков, старший викладач кафедри інформатики та ІКТ, який зазначив, що система MOODLE надає зручні засоби управління контентом і різні форми організації занять: «Викладач має змогу самостійно поновлювати контент електронного навчального курсу, надсилати повідомлення студентам, розподіляти, збирати та перевіряти завдання, вести електронні журнали обліку оцінок та відвідування, налаштовувати різноманітні ресурси курсу тощо. Самі навчальні курси мають бути уніфіковані, тобто приведені до відповідної форми, а саме повинні містити види діяльності для оцінювання студентів відповідно до дидактичної картки, яка розробляється у відповідності до робочої програми навчального курсу. Оскільки систему MOODLE орієнтовано на застосування у дистанційному навчанні, вона має великий набір засобів комунікації. Можливості, які надає система, дозволяють забезпечити індивідуальну роботу викладача з кожним студентом. Це не лише електронна пошта та обмін вкладеними файлами, але й форуми, чати, ведення блогів тощо».

 

   

Детальніше...

Ви тут: Головна Новини та події