Кафедра фізики та астрономії і методики їх виладання

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

КАФЕДРА ФІЗИКИ ТА ІНТЕГРАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИХ НАУК

СЕМІНАР-НАРАДА «ПРАКТИКИ ТА ПІДХОДИ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ»

З метою оптимізації методичних і педагогічних підходів, які б сприяли широкому використанню технологій дистанційного навчання, 08 вересня 2020 року на базі факультету фізики, математики та інформатики було проведено семінар-нараду для викладачів кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук, які супроводжуватимуть дистанційні курси у 2020/2021 навчальному році. 

 

 

Директор Центру дистанційного навчання УДПУ імені Павла Тичини Сергій Паршуков представив власний погляд на планування і організацію дистанційного викладання дисциплін, а саме: формат проведення лекцій, практичних занять і семінарів, систему оцінювання тощо. Він зазначив: «Дистанційне навчання так чи інакше передбачає використання електронних навчальних курсів, які дозволяють зручно розміщувати або опрацьовувати матеріал для лекційних та практичних (семінарських, лабораторних) занять, містить ресурси для надсилання та перевірки робіт, журнал оцінок, форуми для спілкування тощо. Проте далеко не завжди, як показує практика, даних можливостей достатньо. В межах дистанційного навчання чи не найбільш гострим стало питання про голосове спілкування в режимі онлайн. Студенти, як правило, обирають найбільш інтуїтивно зрозумілі сервіси для комунікації».

 

 

Зокрема для створення відео-зустрічей було запропоновано використання сервісу Google Hangouts Meets: «Щоб Ви могли створювати вебінар в Google Hangouts Meets, Ваш обліковий запис повинен включити цей сервіс для організації (тобто має бути корпоративна пошта). Для створення відео-зустрічі потрібен аккаунт G Suite. Найбільш зручним способом створення вебінару є використання календаря, де присутня можливість приєднання до відео-зустрічі через, зокрема, і Hangouts Meets (https://calendar.google.com/)».

З метою налагодження зворотного зв’язку зі студентами, Сергій Васильович підкреслив важливість проведення анкетування студентів на початку і наприкінці дистанційного вивчення кожної з дисциплін. 

 

 

Під час семінару викладачі кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук поділились власним позитивним досвідом та труднощами, які виникали під час застосування дистанційних технологій навчання у весняному семестрі.

  

Дякуємо Сергію Васильовичу за змістовну доповідь, та учасникам семінару за активну участь!

ВІТАЄМО СТУДЕНТІВ І ВИКЛАДАЧІВ З ПОЧАТКОМ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

    З  1  вересня 2020 року  розпочався навчальний рік згідно рекомендацій МОН України щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину у дистанційному режимі.

    Оскільки соціальний аспект є вкрай важливим для розвитку комунікативних навичок, повноцінний перехід на дистанційний формат супроводжується фізичними відвідуваннями занять (воркшопами, тренінгами та інтенсивами за заданою тематикою), відповідно поповнюючи арсенал необхідних умінь для старту професійної діяльності.

    Професорсько-викладацький склад кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук для студентів 2–4 курсів освітніх програм Середня освіта (Фізика)  та Середня освіта (Природничі науки) проводять лекції у режимі  відео-конференцій з використанням спеціалізованого хмарного програмного забезпечення  Google Meet, Zoom, дистанційного освітньо-інформаційного середовища  MOODLE, Google Classroom та інших засобів навчання.

 

 

    Оголошення про час і форму проведення занять були вчасно розміщені на сторінках дисциплін дистанційного освітньо-інформаційного середовища  MOODLE та  Google Classroom.  У результаті педагогічної взаємодії викладачів та студентів здійснювалось досягнення поставлених цілей та бажаних результатів кожної з сторін.

 

 

 

Бажаємо всім учасникам освітнього процесу успіхів у новому навчальному році!

 

ПРО ЖИТТЄВИЙ ШЛЯХ, ПРОФЕСІЙНУ ТА НАУКОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ МИХАЙЛА МАРТИНЮКА ВИСВІТЛЕНО У ВИДАННІ "ЗОЛОТИЙ ФОНД НАЦІЇ. НАУКОВО-ОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ УКРАЇНИ"

   

 

    Життєвий шлях, професійна та наукова діяльність відомого українського фахівця у галузі методики навчання фізики, астрономії, природничих наук, академіка Національної академії педагогічних наук України, доктора педагогічних наук,  професора, завідувача кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Заслуженого працівника освіти України Михайла Мартинюка висвітлено у енциклопедичному виданні «Золотий фонд нації. Науково-освітній потенціал України» (2020 р.), з врученням відповідного сертифіката, завізованого Президентом Національної академії наук України Борисом Патоном.

    Шановний Михайло Тадейович сердечно вітаємо та щиро бажаємо ще на довгі роки міцного здоров’я, оптимізму, творчої наснаги, вагомих досягнень у здійсненні задуманого і нових здобутків на педагогічних та наукових теренах. Нехай Ваша енергія, багаторічний досвід, невичерпний інтелектуальний потенціал і надалі слугують на благо нашого університету та України!

 

 

 

УЧАСТЬ У РОБОТІ ПРАКТИЧНОГО ВЕБІНАРУ «АДАПТАЦІЯ, КОРЕКЦІЯ І ВІДНОВЛЕННЯ ДІТЕЙ З РСА»

Голова громадської організації «Світ компетенцій», доцент кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Оксана Гнатюк взяла участь у роботі практичного вебінару «Адаптація, корекція і відновлення дітей з РСА».

 

 

Упродовж двох днів розглядалися дуже важливі питання адаптації, корекції та відновлення дітей з РСА. Цікавою була інформація про сенсомоторну інтеграцію та методи балансування сенсомоторних систем розвитку дитини у всіх сферах розвитку дитини (спікер: Dr. Inna Olshansky, OTD OTR/L), власний життєвий досвід сенсомоторного розвитку (спікер: Dr. Stephen Shore), про те, як звертати увагу на здібності й інтереси дітей та розвивати їх далі у всіх життєвих аспектах.

Dr. Stephen Shore поділився з учасникам практичного вебінару досвідом роботи зі студентами коледжу в спектрі аутизму.

Спікери представили вправи, за допомогою яких учасники отримали уявлення про те, як сенсомоторне перевантаження відчувається людиною в спектрі аутизму та практичні заняття і рекомендації (для дому та школи) відповідно до специфіки дитини в спектрі аутизму.

Також учасники змогли отримати відповіді на питання, які у них виникли під час практичного семінару. Для кращого сприйняття інформації учасникам було надано можливість доступу до запису вебінару ще протягом одного місяця – за що окрема подяка.

НА ФАКУЛЬТЕТІ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ СТАРТУВАЛА ВСТУПНА КАМПАНІЯ 2020

    З 1 серпня розпочався перший етап вступної кампанії – реєстрація електронних кабінетів для осіб, які вступають в заклади вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти за результатами ЗНО.

 

Детальніше...

Ви тут: Головна Новини та події