Перелік тем магістерських робіт
- Деталі
- Опубліковано: 30 серпня 2022
Теми магістерських робіт (2022-2023 н.р.)
Науковий керівник: Мартинюк Михайло Тадейович, доктор педагогічних наук, професор
- Вивчення фізичних основ електрохімії як засіб фундаменталізації фахової підготовки майбутнього вчителя природничих наук
- Вивчення фізичних основ термоелектричних генераторів і термоелектричних перетворювачів майбутніми вчителями природничих наук
- Вивчення інфразвукових явищ в системі фахової підготовки майбутнього вчителя природничих наук
- Вивчення фізичних основ сучасної радіобіології майбутніми вчителями природничих наук
- Вивчення фізичних властивостей води і льоду в закладі загальної середньої освіти (ліцею)
Науковий керівник: Величко Степан Петрович, доктор педагогічних наук, професор
- Демонстраційні досліди з теми молекулярної фізики у 10 класі закладу загальної середньої освіти (ліцею)
- Демонстраційні досліди з теми «Коливання та хвилі» у 10 класі закладу загальної середньої освіти (ліцею)
- Поєднання реального і віртуального експериментів при вивченні будови атома в закладі загальної середньої освіти (ліцею)
- Вивчення ультразвукових явищ в системі фахової підготовки майбутнього вчителя природничих наук
- Вивчення фізичних основ використання засобів індивідуального захисту в умовах ядерної небезпеки у процесі навчання фізики майбутніх учителів природничих наук
Науковий керівник: Ткаченко Ігор Анатолійович, доктор педагогічних наук, професор
- Використання програмно-педагогічних засобів у вивченні природничих наук в закладах загальної середньої освіти
- Методика використання фізичних експериментальних задач у курсах природничих наук старшої школи
- Формування понять простору і часу під час вивчення дисциплін природничо-наукового спрямування в основній школі
- Професійно-практична орієнтація учнів у процесі розв’язування задач фізико-технічного змісту
- Формування пізнавальних умінь учнів у процесі вивчення природничих наук
Науковий керівник: Терещук Сергій Іванович, доктор педагогічних наук, доцент
- Формування дослідницької компетентності учнів 10-11 класів засобами інноваційних технологій навчання при вивченні природничих наук.
- Методика навчання учнів ліцеїв розв’язувати фізичні задачі (задачі з біології, з хімії) в умовах дистанційної освіти.
- Методика формування в учнів 10-11 класів предметних компетентностей природничо-математичного циклу.
- Використання системи комп’ютерного моделювання для розвитку критичного мислення при вивченні природничих наук.
- Організація і проведення практичних і лабораторних робіт з природничих наук з використанням системи комп’ютерного моделювання.
- Організація онлайн-занять при вивченні природничих наук в системі дистанційної освіти.
- Реалізація моделі “перевернутий клас” на уроках з природничих наук з використанням комп’ютерних моделей.
- Використання інструментів Google Workspace for Education для дистанційного навчання учнів природничим наукам в ліцеях.
- Методика використання Google Jamboard на уроках з вивчення природничих наук у 10-11 класах.
- Організація самостійної роботи учнів в умовах дистанційної природничо-математичної освіти у 10-11 класах ліцеїв
Науковий керівник: Дудик Михайло Володимирович, кандидат фізико-математичних наук
- Методика розв’язування задач на закони змінного струму засобами операційного числення
- Активізація пізнавальної діяльності студентів шляхом використання математичного пакету Mathcad у викладанні загальної і теоретичної фізики
- Удосконалення методики обробки експериментальних даних лабораторних робіт з фізики за допомогою табличного процесора Excel
- Аналіз парадоксів спеціальної теорії відносності як засіб формування релятивістських уявлень
- Методика вивчення явищ самоорганізації у навчанні дисциплін природничого циклу
- Методика використання комп’ютерної програми «The Game of Life» у викладанні природничих наук
- Технології рукописного вводу у дистанційному навчанні фізики
Науковий керівник: Декарчук Марина Вадимівна, кандидат педагогічних наук, доцент
- Розробка факультативних занять з фізики на основі історичного підходу
- Методика реалізації змішаного навчання на уроках інтегрованого курсу «Природничі науки» у 5-6 класах
- Реалізація інтегрованого підходу у позакласній роботі з природничих предметів у старшій школі
- Міжпредметна компетентність як засіб формування наукового світогляду учнів старшої школи
- Методика формування екологічних знань в процесі вивчення інтегрованого курсу «Природничі науки» у 5-6 класах
- Міжпредметна компетентність як засіб формування наукового світогляду учнів старшої школи
- Формування в учнів компетентності у природничих науках і технологіях при розв’язування фізичних задач
- Ігрові технології як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів у навчанні природничих наук
Науковий керівник: Гнатюк Оксана Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент
- Методика навчання природознавства у 5 класі в умовах інклюзивного освітнього середовища
- Використання STREAM - освіти при формуванні початкових понять про речовину в учнів 7 класу.
- Методика формування понять з розділу «Механічний рух» при виконанні начальних проєктів
Науковий керівник: Хитрук Валентин Іванович, кандидат педагогічних наук, доцент
- Біофізика як складова змісту фахової підготовки майбутнього вчителя природничих наук
- Фізика гідросфери як складова змісту фахової підготовки майбутнього вчителя природничих наук
- Вивчення фізичних основ молекулярної генерації і підсилення як складова змісту фахової підготовки майбутнього вчителя природничих наук
- Методика вивчення різних видів деформації в закладі загальної середньої освіти (ліцею)
- Статистичні і динамічні закономірності в курсі загальної фізики для студентів природничих спеціальностей
Науковий керівник: Решітник Юлія Володимирівна, кандидат фізико-математичних наук
- Формування предметної компетентності учнів засобами фізичних задач
- Формування практико-орієнтованих знань при вивченні фізики
- Методичні засади реалізації дистанційного навчання з фізики
- Використання перевернутого навчання в освітньому процесі з фізики
- Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів при вивченні фізики
Науковий керівник: Миколайко Володимир Валерійович, кандидат педагогічних наук
- Методика використання засобів інноваційних технологій навчання у процесі вивчення природничих наук
- Методика формування природничих понять з використанням узагальнених планів діяльності вчителя та учнів основної школи.
- Розвиток уявлень про електромагнітні коливання і хвилі засобами комп’ютерного моделювання
Науковий керівник: Ільніцька Катерина Сергіївна, кандидат педагогічних наук
- Методичні засади формування STEM - компетентностей учнів ЗЗСО.
- Формування дослідницької компетентності учнів на уроках з природничих дисциплін
Науковий керівник: Галушко Сергій Миколайович, кандидат хімічних наук, доцент
- Визначення вітамінів в преміксах та біологічно активних добавках методом ВЕРХ
- Ідентифікація та визначення нелетких органічних сполук у токсикологічних дослідженнях методом хроматографії
Науковий керівник: Горбатюк Наталія Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент
- Використання природничо-наукових методів пізнання на основі міжпредметних зв’язків хімії та фізики у процесі навчання учнів на уроках хімії
Науковий керівник: Задорожна Олена Михайлівна, кандидат педагогічних наук, доцент
- Інтегративні заняття, як засіб формування мотивів школярів до вивчення хімії
Науковий керівник: Люленко Світлана Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент
- Дослідження проблеми формування здоровязбережувальної компетентності учнів на уроках біології
- Методика формування пізнавального інтересу учнів в процесі вивчення біології
Науковий керівник: Соболенко Любов Юліанівна, кандидат педагогічних наук, доцент
- Еколого-фауністична характеристика комах-поліфаг виноградних насаджень
- Наземні молюски (Gastropoda) Центрального Побужжя