Кафедра фізики та астрономії і методики їх виладання

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

КАФЕДРА ФІЗИКИ ТА ІНТЕГРАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИХ НАУК

ЗУСТРІЧ ГАРАНТА ОПП ДРУГОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ "СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ФІЗИКА. МАТЕМАТИКА)"

15 жовтня 2020 року на факультеті фізики, математики та інформатики Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини у режимі відеоконференції відбулась зустріч гаранта освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня вищої освіти «Середня освіта (Фізика. Математика)» із здобувачами вищої освіти 161 та 261 груп, що навчаються за даною ОП.

 

 

Декан факультету фізики, математики та інформатики, кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Махомета привітала учасників зустрічі та представила гаранта, членів проектної групи та викладачів кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук, які активно долучались до розробки освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня вищої освіти «Середня освіта (Фізика. Математика)». Тетяна Миколаївна відзначила, що всі освітні програми мають регулярно переглядатися і оновлюватись, залучаючи до цього процесу студентів та інших стейкхолдерів.

Усі присутні мали можливість поспілкуватись з:

Іриною Тягай, заступником декана з навчальної роботи, кандидатом педагогічних наук, доцентом;

Юлією Решітник, гарантом освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня вищої освіти «Середня освіта (Фізика. Математика)», кандидатом фізико-математичних наук;

Мариною Декарчук, доцентом кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук, кандидатом педагогічних наук, доцентом;

Катериною Ільніцькою, старшим викладачем кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук, кандидатом педагогічних наук;

Олександром Підгорним, викладачем-стажистом кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук.

 

 

Гарант освітньої програми Юлія Решітник ознайомила присутніх з структурою, змістовим наповнення освітньо-професійної програми (ОПП) та окремих освітніх компонент, а також зі змінами, що внесені до ОПП цьогоріч.

Під час зустрічі учасники обговорили питання залучення студентів як повноцінних партнерів до процесу забезпечення якості вищої освіти, формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів, зміцнення зв’язку вищої освіти з ринком праці тощо.

Марина Декарчук підкреслила важливість і доцільність таких зустрічей для подальшої оптимізації ОПП шляхом своєчасного реагування на зміни в педагогічній освіті та внесення відповідних коректив до наповнення ОПП.

 

 

 

Висловлюємо подяку студентам 161 та 261 груп за активне обговорення проєкту освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня вищої освіти «Середня освіта (Фізика. Математика)» на 2020/2021 н.р.

 

 

P.S. Нагадуємо, що громадське обговорення проєкту ОПП «Середня освіта (Фізика. Математика)» триває. Чекаємо й надалі на пропозиції та зауваження усіх зацікавлених сторін (https://fmf.udpu.edu.ua/navchannia/osvitni-prohramy/proekty-osvitnikh-prohram).

 

ЗУСТРІЧ ГАРАНТА ОПП ПОЧАТКОВОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ "СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ПРИРОДНИЧІ НАУКИ)"

12 жовтня 2020 року на факультеті фізики, математики та інформатики Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбулася зустріч гаранта освітньої програми Середня освіта (Природничі науки) к.пед.н., доцента Оксаною Гнатюк із здобувачами вищої освіти 1 курсу освітнього ступеня «молодший бакалавр». Під час зустріч декан факультету  к.пед.н., доцент Тетяна Махомета ознайомила здобувачів вищої освіти про те, яким чином учасникам освітнього процесу надається інформація щодо цілей, змісту та очікувані результати навчання, порядку й критерії оцінювання у межах окремих освітніх компонентів та як забезпечується доступ до інформаційних ресурсів щодо освітньої діяльності і яка конкретно інформація щодо навчання висвітлена на сайті та у віртуальних навчальних середовищах, порядок внесення своїх зауваження і пропозиції щодо її покращення.

Під час зустрічі гарант освітньої програми розповіла студентам про обов’язкові норми сучасної освітньої парадигми – студентоцентризм, особливості освітньої програми Середня освіта (Природничі науки) освітнього ступеня «молодший бакалавр», призначення і роль окремих дисциплін та практик у навчанні, звернувши особливу увагу на питання придатності випускників до працевлаштування та подальшого навчання, національної та міжнародної академічної кредитної мобільності, дали детальну характеристику механізму формування компетентностей і програмних результатів навчання, роль здобувачів вищої освіти у внутрішньому забезпеченні якості освіти, академічну доброчесність.

Після виступу декана факультету та гаранта освітньої програми зі студентами було проведено обговорення її змісту, зокрема щодо їх прав, обов’язків і відповідальності. Цікавою виявилася дискусія, щодо залучення представників роботодавців, професіоналів практиків та громадських організацій до організації освітнього процесі й читання аудиторних занять.

 

 

 

Нарада з питань організації та проведення навчальної (предметної) практики

09.10.2020 року відбулась нарада з питань організації та проведення навчальної (предметної) практики для студентів освітніх програм «Середня освіта (Фізика)», «Середня освіта (Фізика. Математика)», «Середня освіта (Фізика. Інформатика)».

В роботі наради взяли участь: заступник декана з педагогічної практики, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри вищої математики та методики навчання математики Людмила Благодир та керівник практики, кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри фізики та інтегративних технологій природничих наук Юлія Решітник.

Юлія Володимирівна відзначила, що спеціальний фізичний практикум займає важливе місце в системі університетської підготовки фахівців у галузі фізики і є найефективнішою формою пізнавальної діяльності студентів, оскільки він дає можливість особисто відтворювати і спостерігати більшість явищ, що вивчаються у фізиці, самостійно перевіряти на досліді фізичні закономірності та наслідки з них, а також знайомитися з принципом дії та будовою основних електровимірювальних приладів і найважливішими методами фізичного експерименту. Лабораторний практикум прищеплює навички самостійної дослідницької роботи і технічно грамотного вимірювання фізичних величин, а також унаочнює, поглиблює, розширює і обґрунтовує теоретичний курс предмета. Унаслідок цього здійснюється один з важливих етапів навчання – поєднання теорії з практикою.

Метою навчальної (предметної) практики є навчання ефективного користування в своїй роботі спеціальною і науковою літературою; оволодіння сучасними методами вимірювання фізичних величин, дослідженням фізичних процесів і явищ; формування техніки проведення фізичного експерименту та опрацювання і аналізу його результатів; формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів фізики; формування науково-дослідницької компетентності вчителів фізики; ознайомлення з принципами організації науково-дослідних робіт, правилами оформлення звітності.

Першочерговим завданням навчальної (предметної) практики визначено ознайомлення студентів з сучасними методами вимірювання фізичних величин, дослідженнями фізичних процесів і явищ, навичками експериментальної роботи в умовах реальних та віртуальних фізичних лабораторій, використанням сучасних педагогічних технологій для реалізації науково-дослідницької роботи.

 

Ви тут: Головна Новини та події