Кафедра фізики та астрономії і методики їх виладання

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

КАФЕДРА ФІЗИКИ ТА ІНТЕГРАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИХ НАУК

СЕМІНАР-НАРАДА «ПРАКТИКИ ТА ПІДХОДИ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ»

З метою оптимізації методичних і педагогічних підходів, які б сприяли широкому використанню технологій дистанційного навчання, 08 вересня 2020 року на базі факультету фізики, математики та інформатики було проведено семінар-нараду для викладачів кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук, які супроводжуватимуть дистанційні курси у 2020/2021 навчальному році. 

 

 

Директор Центру дистанційного навчання УДПУ імені Павла Тичини Сергій Паршуков представив власний погляд на планування і організацію дистанційного викладання дисциплін, а саме: формат проведення лекцій, практичних занять і семінарів, систему оцінювання тощо. Він зазначив: «Дистанційне навчання так чи інакше передбачає використання електронних навчальних курсів, які дозволяють зручно розміщувати або опрацьовувати матеріал для лекційних та практичних (семінарських, лабораторних) занять, містить ресурси для надсилання та перевірки робіт, журнал оцінок, форуми для спілкування тощо. Проте далеко не завжди, як показує практика, даних можливостей достатньо. В межах дистанційного навчання чи не найбільш гострим стало питання про голосове спілкування в режимі онлайн. Студенти, як правило, обирають найбільш інтуїтивно зрозумілі сервіси для комунікації».

 

 

Зокрема для створення відео-зустрічей було запропоновано використання сервісу Google Hangouts Meets: «Щоб Ви могли створювати вебінар в Google Hangouts Meets, Ваш обліковий запис повинен включити цей сервіс для організації (тобто має бути корпоративна пошта). Для створення відео-зустрічі потрібен аккаунт G Suite. Найбільш зручним способом створення вебінару є використання календаря, де присутня можливість приєднання до відео-зустрічі через, зокрема, і Hangouts Meets (https://calendar.google.com/)».

З метою налагодження зворотного зв’язку зі студентами, Сергій Васильович підкреслив важливість проведення анкетування студентів на початку і наприкінці дистанційного вивчення кожної з дисциплін. 

 

 

Під час семінару викладачі кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук поділились власним позитивним досвідом та труднощами, які виникали під час застосування дистанційних технологій навчання у весняному семестрі.

  

Дякуємо Сергію Васильовичу за змістовну доповідь, та учасникам семінару за активну участь!

Ви тут: Головна Новини та події СЕМІНАР-НАРАДА «ПРАКТИКИ ТА ПІДХОДИ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ»