Кафедра фізики та астрономії і методики їх виладання

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

КАФЕДРА ФІЗИКИ ТА ІНТЕГРАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИХ НАУК

Нарада з питань організації та проведення навчальної (предметної) практики

09.10.2020 року відбулась нарада з питань організації та проведення навчальної (предметної) практики для студентів освітніх програм «Середня освіта (Фізика)», «Середня освіта (Фізика. Математика)», «Середня освіта (Фізика. Інформатика)».

В роботі наради взяли участь: заступник декана з педагогічної практики, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри вищої математики та методики навчання математики Людмила Благодир та керівник практики, кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри фізики та інтегративних технологій природничих наук Юлія Решітник.

Юлія Володимирівна відзначила, що спеціальний фізичний практикум займає важливе місце в системі університетської підготовки фахівців у галузі фізики і є найефективнішою формою пізнавальної діяльності студентів, оскільки він дає можливість особисто відтворювати і спостерігати більшість явищ, що вивчаються у фізиці, самостійно перевіряти на досліді фізичні закономірності та наслідки з них, а також знайомитися з принципом дії та будовою основних електровимірювальних приладів і найважливішими методами фізичного експерименту. Лабораторний практикум прищеплює навички самостійної дослідницької роботи і технічно грамотного вимірювання фізичних величин, а також унаочнює, поглиблює, розширює і обґрунтовує теоретичний курс предмета. Унаслідок цього здійснюється один з важливих етапів навчання – поєднання теорії з практикою.

Метою навчальної (предметної) практики є навчання ефективного користування в своїй роботі спеціальною і науковою літературою; оволодіння сучасними методами вимірювання фізичних величин, дослідженням фізичних процесів і явищ; формування техніки проведення фізичного експерименту та опрацювання і аналізу його результатів; формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів фізики; формування науково-дослідницької компетентності вчителів фізики; ознайомлення з принципами організації науково-дослідних робіт, правилами оформлення звітності.

Першочерговим завданням навчальної (предметної) практики визначено ознайомлення студентів з сучасними методами вимірювання фізичних величин, дослідженнями фізичних процесів і явищ, навичками експериментальної роботи в умовах реальних та віртуальних фізичних лабораторій, використанням сучасних педагогічних технологій для реалізації науково-дослідницької роботи.

 

Ви тут: Головна Новини та події Нарада з питань організації та проведення навчальної (предметної) практики