ЛЕКЦІЯ У ОНЛАЙН-ФОРМАТІ НА ТЕМУ «ЗАГАЛЬНІ ВЛАСТИВОСТІ МЕТАЛІВ»
- Деталі
- Опубліковано: 16 березня 2021
Під’єднатись до зустрічі Zoom за посиланням:
https://zoom.us/j/98709085444?pwd=Y3U3alBYQWErbHdyYUdld2Vxd2JYQT09
ЛЕКЦІЯ У ОНЛАЙН-ФОРМАТІ НА ТЕМУ «ЗАГАЛЬНІ ПРИНЦИПИ РЕГУЛЯЦІЇ РОСТУ ТА МОРФОГЕНЕЗУ РОСЛИН»
- Деталі
- Опубліковано: 10 березня 2021
- Під’єднатись до зустрічі Zoom за посиланням: https://zoom.us/j/98127082358?pwd=T2ZGZ1ZYbm9pbDhSVjBSd3AyZk9Kdz09
- Ідентификатор конференції: 981 2708 2358
- Код доступу: E4EUSX
УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ В ОНЛАЙН-СЕМІНАРІ "АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ"
- Деталі
- Опубліковано: 16 лютого 2021
У лютому викладачі кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук взяли активну участь в онлайн-семінарі з підвищення кваліфікації на тему: «Академічна доброчесність. Інституціональна система підтримки академічної доброчесності та «антиплагіатні» сервіси» (спікерка – Олена Чмир), організатором якого став Український інститут науково-технічної експертизи та інформації.
Робота семінару була побудована за таким планом:
- Чому на сьогодні дана тема актуальна;
- Нормативне середовище;
- Інституції. Вітчизняні практики;
- Утвердження принципів академічної доброчесності;
- «Антиплагіатні» сервіси;
- Навчання та база знань.
В ході семінару слухачі брали участь в обговоренні, яке проходило в чаті, а по завершенню семінару, спікерка давала вичерпні відповіді на поставлені питання та рекомендації щодо дотримання академічної доброчесності в освітньому процесі.
СЕМІНАР «СТУДЕНТСЬКИЙ ФАКТОР В МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ: ЗАСАДИ СТУДЕНТОЦЕНТРИЗМУ»
- Деталі
- Опубліковано: 29 січня 2021
29 січня 2021 року кафедрою фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук в дистанційному режимі проведено семінар «Студентський фактор в модернізації освітніх програм: засади студентоцентризму».
У заході взяли участь студенти 1-4 курсів освітніх ступенів «молодший бакалавр», «бакалавр», «магістр», які навчаються за освітньо-професійними програмами «Середня освіта (Фізика)», «Середня освіта (Фізика. Математика)», «Середня освіта (Фізика. Інформатика)» та «Середня освіта (Природничі науки)».
Під час виступу канд. фіз.-мат. наук, доцент кафедри Юлія Решітник розглянула ключові положення сучасної парадигми вищої освіти; зупинилась на визначенні студентоцентрованого навчання, його основних категорій, методології побудови та реалізації освітніх програм. Вона наголосила, що у межах студентоцентрованого підходу здобувачі вищої освіти є активними учасниками освітнього процесу та мають долучатися до процесу вдосконалення освітніх програм.
Канд. пед. наук, старший викладач кафедри Катерина Ільніцька зазначила, що завдяки можливості обирати навчальні дисципліни до 25% від усього обсягу навчального навантаження, здобувачі освіти визнаються автономними суб’єктами навчання, долучаються до формування освітнього процесу, та водночас є його відповідальними учасниками з позитивною мотивацією на засвоєння кваліфікаційних вимог.
Тематика семінару була актуальною та зацікавила усіх присутніх, що підтверджувалося конструктивною дискусією, значною кількістю запитань та жвавим обговоренням.