Кафедра фізики та астрономії і методики їх виладання

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

КАФЕДРА ФІЗИКИ ТА ІНТЕГРАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИХ НАУК

ЧЕРГОВИЙ СЕМІНАР НА ТЕМУ «ВІЛЬНИЙ ВИБІР НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН – ШЛЯХ ДО ФОРМУВАННЯ ВЛАСНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ»

3 вересня 2021 року у змішаному режимі на факультеті фізики, математики та інформатики Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини з метою інформування здобувачів вищої освіти щодо порядку вибору дисциплін із переліку вибіркових відбувся черговий семінар на тему «Вільний вибір навчальних дисциплін – шлях до формування власної освітньої траєкторії» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП: «Середня освіта (Природничі науки)», «Середня освіта (Фізика. Інформатика)» та студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП: «Середня освіта (Природничі науки)», «Середня освіта (Фізика. Інформатика)», «Середня освіта (Фізика. Математика)».

Семінар був організований та проведений відповідальною за організацію процедури вибору дисциплін на кафедрі фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Катериною Ільніцькою.

В межах роботи семінару здобувачі вищої освіти ознайомились із:

- «Положенням про порядок вільного вибору навчальних дисциплін здобувачами вищої освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини»;

- переліком запропонованих для вільного вибору дисциплін відповідно до освітньо-професійних програм та силабусами цих дисциплін;

- порядком вибору студентами навчальних дисциплін;

- зразком заяви та термінами подання їх на кафедри.

Присутні на семінарі здобувачі вищої освіти отримали чіткі рекомендації щодо реалізації свого права на вибір навчальних дисциплін.

 

 

 

ОГОЛОШЕННЯ! ЗУСТРІЧ З ГАРАНТАМИ ОПП

ВСЕУКРАЇНСЬКА ОЛІМПІАДА УМАНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ ВСТУПНИКІВ НА ОСНОВІ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ З НАВЧАЛЬНОГО ПРЕДМЕТА «ФІЗИКА»

У березні-квітні 2021 року на базі факультету фізики, математики та інформатики проходила Всеукраїнська олімпіада Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини для професійної орієнтації вступників на основі повної загальної середньої освіти з навчального предмета «Фізика». Олімпіаду було організовано з метою виявлення обдарованих вступників, надання їм допомоги у виборі професії, формування інтересу до фізичних спеціальностей та реалізації здібностей талановитих учнів.

Олімпіада проходила у два тури: перший – дистанційний та другий – у синхронному режимі із забезпеченням надійної автентифікації учасників.

Всього було подано шістнадцять заявок. За результатами дистанційного туру десять учасників подолали прохідний бар’єр у 75% балів.

24 квітня 2021 року відбувся другий тур Олімпіади. За дорученням ректора, доктора педагогічних наук, професора, заслуженого працівника освіти України Олександра Безлюдного з вітальним словом перед учасниками виступила декан факультету фізики, математики та інформатики, кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Махомета. Декан наголосила, що дана Олімпіада є актуальною для абітурієнтів Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, адже учасники мають можливість отримати додаткові бали до результатів ЗНО з фізики при вступі на наступні спеціальності: 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта, 014.04 Середня освіта (Математика), 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), 014.06 Середня освіта (Хімія), 014.07 Середня освіта (Географія), 014.08 Середня освіта (Фізика), 014.09 Середня освіта (Інформатика), 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології), 014.15 Середня освіта (Природничі науки), 015.37 Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології), 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології), 091 Біологія, 101 Екологія. Про умови проведення Олімпіади, порядок нарахування додаткових балів до сертифікату ЗНО повідомив голова Предметно-методичної комісії, кандидат педагогічних наук, доцент Михайло Мартинюкта побажав усім успіху при написанні роботи.

Письмова олімпіадна робота очного туру містила 5 задач, серед яких: 2 задачі являлись якісними і були покликані з'ясувати рівень фізичного стилю мислення учасників; 2 задачі передбачали отримання числової відповіді і 1 задача була  експериментальною.

Кількість балів, що виставлялися за виконання задач очного туру, залежали від повноти розв’язання і правильності відповіді. Виконане завдання оцінювалося максимальним балом, якщо розв’язок був логічно завершений, усі етапи розв’язку супроводжувалися поясненнями, схемами, малюнками (за потреби), отримане правильне числове значення відповіді (або кінцева формула була вірною). Розв’язки якісних задач мали містити розгорнуту та обґрунтовану відповідь. Якщо розв’язок містив помилки та неточності, але була вірно вказана основна ідея розв’язку, то задача оцінювалася кількістю балів, що складали не більше ніж 50% від максимального балу, визначеного для даної задачі.

 

 

 

 

Олімпіадні роботи учнів оцінювала Предметно-методична комісія у складі: голови комісіїМихайла Мартинюка, доктора педагогічних наук, професора, дійсного члена Академії Педагогічних наук України, завідувач кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук, заступника голови Юлії Решітник, кандидата фізико-математичних наук, доцента кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук, членів комісії: Сергія Терещука, доктора педагогічних наук, доцента, професор кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук, Марини Декарчук, кандидата педагогічних наук, доцента, доцента кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук, Олександра Підгорного, аспіранта кафедри педагогіки та освітнього менеджменту УДПУ імені Павла Тичини, викладача-стажиста кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук.

За результатами другого (очного) туру, переможцями стали (учасники, які набрали не менше 90% балів):

Федьківський Дмитро Сергійович– 97 балів (перше місце),

Олійніченко Ярослав Павлович, Величко Володимир Олександрович- 96 балів (друге місце),

Пікус Андрій Сергійович, Томенко Ростислав Валерійович, Гнідий Костянтин Вікторович- 94 бали (третє місце).

29 квітня 2021 року відбулось нагородження переможців та ІІ туру Всеукраїнської олімпіади Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини для професійної орієнтації вступників на основі повної загальної середньої освіти з навчального предмета «Фізика».

За результатами олімпіади, учням, котрі вибороли перші місця у ІІ турі Олімпіади було вручено дипломи І-ІІІ ступенів та сертифікати, що засвідчують нарахування додаткових балів до предмету сертифікату зовнішнього незалежного оцінювання з фізики за умови вступу до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

 

Вітаємо переможців Олімпіади! Бажаємо подальших успіхів у навчанні, вдалої здачі зовнішнього незалежного оцінювання та успішного вступу до закладів вищої освіти!

ЗАХОДИ З ВШАНУВАННЯ 35-Х РОКОВИН ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ ТРАГЕДІЇ

Аварія на Чорнобильській АЕС 1986 року змінила історію Європи та вплинула на життя тисяч людей, ставши причиною численних смертельних випадків та небезпечних захворювань.Водночас Чорнобильська катастрофа показала наскільки великою може бути людська самопожертва про яку потрібно пам’ятати.

26 квітня 2021 року на кафедрі фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук в режимі відеоконференцій пройшла серія заходів з вшанування 35-х роковин Чорнобильської катастрофи, до яких долучились студенти 1-4 курсів спеціальностей «Фізика» та «Природничі науки».

Кураторську годину для студентів 1 курсу на тему: «Чорнобильська трагедія – вже 35 років» провів викладач-стажист кафедри Олександр Підгорний. Предметом обговорення став вибух на Чорнобильській атомній електростанції та негативний вплив аварії на стан навколишнього середовища та здоров’я населення.

 

 

 

 

 

Виховну годину «Чорнобиль: трагедія, подвиг, пам'ять» для студентів 3 курсу провів викладач кафедри Сергій Декарчук. Студенти активно взяли участь в організації даного заходу, підготували доповіді про життя героїв-рятівників, які поклали своє життя аби локалізувати наслідки вибуху на ЧАЕС та врятувати інших.

 

 

 

 

 

Щороку у світі створюють фільми, серіали та інші мистецькі проєкти, які знову і знову привертають увагу світової громадськості до трагедії.Про приховування масштабів аварії, величезні дози радіації, від яких «горить» шкіра, і можливість ядерного апокаліпсису, якби не жертовна мужність тих, хто свідомо або несвідомо віддали свої життя, щоб зменшити небезпеку лиха йшлося під час обговорення серіалу «Чорнобиль» (2019). Годину спілкування з студентами 2 та 4 курсів організовано викладачами кафедри Юлією Решітник та Катериною Ільніцькою.

 

 

 

 

Ми завжди будемо пам’ятати про жертви, які довелося понести внаслідок аварії на Чорнобильській атомній станції!

ОГОЛОШЕННЯ! ЗАХОДИ ДО 35-Ї РОКОВИНИ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ

 

 

Чорнобиль – набагато більше, ніж просто катастрофа. Ми маємо переосмислити його вплив на Україну. Адже трагедія незабаром стала темою для дискусій щодо прав людини, прав громадян, демократії та збереження природи. Після 26 квітня 1986 року світ розділився на «до» і «після»… Детально про трагедію йтиметься під час заходів, організованих кафедрою фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук, до 35-ї роковини Чорнобильської катастрофи.

 

№ з/п

Назва заходу

Дата і час проведення

Посилання

1.

Виховна година на тему: «Чорнобильська трагедія – вже 35 років»

26.04.2021

14:20

meet.google.com/jhs-qpnb-ybr

2.

Обговорення фільму «Чорнобиль» (2019 року)

26.04.2021

18:00

meet.google.com/vdr-nejg-ryz

3.

Виховна година на тему: «Чорнобиль: трагедія, подвиг, пам'ять»

26.04.2021

14:30

meet.google.com/udg-ssmr-nin

Ви тут: Головна Новини та події