Кафедра фізики та астрономії і методики їх виладання

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

КАФЕДРА ФІЗИКИ ТА ІНТЕГРАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИХ НАУК

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР «БЕЗБАР'ЄРНІСТЬ В ОСВІТІ: СУЧАСНІ ВИМОГИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»

30 листопада 2021 року на базі факультету фізики, математики та інформатики Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбувся Всеукраїнський науково-методичний семінар «БЕЗБАР'ЄРНІСТЬ В ОСВІТІ: СУЧАСНІ ВИМОГИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ». Співорганізаторами заходу виступили: Інститут спеціальної  педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка  Національної академії педагогічних наук України, Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, Громадська організація «Світ компетенцій», Громадська організація «Одеська обласна організація медико-психологічно-педагогічної допомоги» «Здорове суспільство», Громадська організація «Діджитал Черкаси», ТОВ Хуавей Україна.

До заходу долучились більше 70 учасників з Київської, Черкаської, Вінницької, Запоріжської, Чернівецької, Рівненської, Хмельницької, Одеської, Кіровоградської, Львівської, Миколаївської областей.

 

 

 

З вітальним словом до присутніх звернулася декан факультету фізики, математики та інформатики, кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Махомета, зазначивши, що тематика семінару є надзвичайно актуальною та зібрала небайдужих і активних людей, які докладають чимало зусиль для розвитку освітньої моделі з підтримки дітей з особливими освітніми потребами.

 

 

Проректор з наукової роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, доктор педагогічних наук, доцент Тетяна Годованюк побажала учасникам семінару успіхів і творчої праці.

Робота семінару передбачала такі напрями:

  • використання альтернативної і додаткової комунікації в умовах інклюзивного освітнього середовища;
  • діджиталізація в освіті;
  • проблеми підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до роботи в умовах інклюзивної освіти.

Жваве обговорення викликали доповіді: «Соціальне партнерство та цифрова інклюзія: досвід «Хуавей» в Україні і світі» (Доповідач: Аліна Севастюк, менеджер зі зв’язків з громадкістю, компанія «ХУАВЕЙ УКРАЇНА»); «Альтернативна і додаткова комунікація - можливості для дітей з особливими освітніми потребами»(Доповідач: Оксана Кривоногова, кандидат психологічних наук, доцент, голова громадської організації «Одеська обласна організація медико-психологічно-педагогічної допомоги» «Здорове суспільство»); «Використання інструментів ОСМ та Mapillary в облаштуванні інфраструктури та освітніх проєктах. Позитивні якості та перспективи» (Доповідач: Ярослав Швидкий,  MA (Master of Arts), голова громадської організації «Діджитал Черкаси»); «Інноваційні підходи до організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами закладів загальної середньої освіти» (Доповідач:  Наталія Ярмола, кандидат педагогічних наук, заступник директора з наукової роботи Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка); «Типологія освітніх труднощів і рівнів підтримки у навчанні дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку» (Доповідач: Юлія Шевченко, науковий співробітник відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами роботи Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка); «Цифрова інклюзія» в освітньому процесі закладів освіти: погляд на проблему» (Доповідач:  Руслана Сойчук, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти  Рівненського державного гуманітарного університету); «Ідеї використання «DIGITAL INCLUSION» з дітьми з ООП» (Доповідач: Анастасія Ляшик, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти Рівненського державного гуманітарного університету); «Використання застосунку «DIGITAL INCLUSION» у початковій школі» (Доповідач: Яна Петрик, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти Рівненського державного гуманітарного університету); «Адаптації і модифікації навчальних програм відповідно до потенційних можливостей дитини з ООП» (Доповідач: Пітик Олександр, фахівець (консультант) Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Уманської міської ради Черкаської області); «Використання мобільного додатку Digital Inclusion у підготовці здобувачів вищої освіти до роботи в закладах освіти в умовах інклюзивної освіти»(Доповідачі: Оксана Гнатюк, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини; Анна Глушко, здобувач початкового рівня (короткого циклу) вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини).

 

 

 

 

 

 

 

 

Велике зацікавлення учасників семінару викликав виступ заступника директора команди недержавних спеціальних шкіл «Крок за кроком» у Замості Агнешка Пільч на тему: «Місце АДК у шкільній освіті в Польщі».

Дякуємо всім, хто брав участь в організації й роботі семінару, а також сподіваємося, що проведення таких цікавих і, в першу чергу, корисних зустрічей у подальшому залишиться доброю традицією!

Ви тут: Головна Новини та події ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР «БЕЗБАР'ЄРНІСТЬ В ОСВІТІ: СУЧАСНІ ВИМОГИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»