Кафедра фізики та астрономії і методики їх виладання

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

КАФЕДРА ФІЗИКИ ТА ІНТЕГРАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИХ НАУК

РОЗШИРЕНЕ ЗАСІДАННЯ КАФЕДРИ ФІЗИКИ ТА ІНТЕГРАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИХ НАУК

15 квітня 2020 року в дистанційному режимі відбулося розширене засідання кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук із залученням членів проєктної групи та стейкхолдерів: роботодавців (директора Іванівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Уманської районної ради Черкаської області Оверчука О.М., директора Уманського НВК № 17 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Уманської міської ради Черкаської обл.  Янчука М. М., директора Городецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Паланської сільської ради Уманського р-ну Черкаської обл. Кузьменко Н. В.); зовнішніх стейкхолдерів (завідувача кафедри природничих наук та методик їхнього навчання Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, д.п.н., доцента  Подопригори Н. В., завідувача відділу фізико-математичних дисциплін Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти, к.п.н. Савоша В. О.) та здобувачів вищої освіти ОП «Середня освіта (Природничі науки): Криворучко Ірини, Солтусенка Івана, Патлай Тетяни, Гонзолюк Світлани.

Під час засідання було заслухано питання про підсумки проведення акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми Середня освіта (Природничі науки) другого (магістерського) рівня вищої освіти, які були викладені у проєкті рішення ГЕР Національного агентства із забезпечення якості освіти щодо акредитації ОП Середня освіта (Природничі науки).

Гарант освітньо-професійної програми Ткаченко І.А. зауважив, що нещодавно відбулася Первинна акредитаційна експертиза освітньо-професійної програми й озвучив основні недоліки та зауваження, вказані у Проєкті.

З метою модернізації ОПП стейкхолдерами було запропоновано внести ряд конструктивних пропозицій, що стосувалися, перш за все, удосконалення змістового наповнення програми та враховували усі попередньо розглянуті зауваження.

За результатами обговорень зауважень проєкту ГЕР щодо акредитації ОП Середня освіта (Природничі науки) другого (магістерського) рівня вищої освіти зі стейкхолдерами було вирішено врахувати зауваження проєкту рішення ГЕР НАЗЯО та пропозиції стейхолдерів і внести відповідні зміни до проєкту освітньо-професійної програми.

 

 

Ви тут: Головна Новини та події РОЗШИРЕНЕ ЗАСІДАННЯ КАФЕДРИ ФІЗИКИ ТА ІНТЕГРАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИХ НАУК