З ДОСВІДУ ВИКЛАДАННЯ В ШКОЛІ-СТУДІЇ РОБОТОТЕХНІКИ ТА КОНСТРУЮВАННЯ
- Деталі
- Опубліковано: 23 липня 2020
Запровадження STEM-освіти є пріоритетним напрямом роботи факультету фізики, математики та інформатики. Викладачі факультету не тільки здійснюють підготовку висококваліфікованих спеціалістів у сфері ІТ, зокрема й у сфері робототехніки, а й набувають нового досвіду роботи навчаючи школярів. Так, викладач кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Сергій Декарчук працюючи у сучасній школі з робототехніки та програмування, навчає учнів практичного застосування теоретичних знань з фізики, математики, інформатики та інших шкільних предметів на прикладі конструювання та програмування роботів.
Процес навчання у школі побудований на принципах дослідницької роботи. Учні школи опановують навики роботи майбутніх програмістів, інженерів та науковців, готуючись до вибору майбутньої професії у високотехнологічних та наукоємних галузях, попит на які росте в усьому світі. Основним навчальним принципом в школі є «навчання через дію». Учні у процесі навчання опануновують фізичні основи роботи роботів, середовище програмування, вивчають принципи дії та особливості роботи електронних датчиків, вчаться успішно працювати в команді, розвивають творчі та конструкторські здібності, комунікативні навички, із задоволенням навчаються і створюють свій власний світ – від автоматизованої іграшки до складного робота.
Свій досвід роботи викладачі будуть продовжувати передавати майбутнім учителям на майстер-класах факультету «Робототехніка у сучасному світі».