Кафедра фізики та астрономії і методики їх виладання

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

КАФЕДРА ФІЗИКИ ТА ІНТЕГРАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИХ НАУК

СТУДЕНТИ ФФМІ ДІЛЯТЬСЯ СВОЇМИ ВРАЖЕННЯМИ ПРО НАВЧАННЯ В УМОВАХ КАРАНТИНУ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

    Зінченко Юлія, студентка 2 курсу, ОП Середня освіта (Математика. Інформатика): Карантин! Що це? Можливість відпочити від навчання, посидіти вдома і подивитись цікаву комедію з рідними, прочитати книгу, яку збирався прочитати уже 2 місяці, але так і не зміг знайти час? Чи може навпаки – це момент, коли ти можеш повністю присвятити себе навчанню? Хтось може сказати, що дистанційне навчання нікому не потрібне, воно не цікаве, що краще ходити на пари... Але мені здається, що у всьому треба шукати щось хороше, адже навіть дистанційне навчання може принести багато користі. Я змогла довіритись дистанційному навчанню, зрозуміти, що це для мене важливо та знайшла плюси в таких обмеженнях, тому моє навчання проходить без проблем, адже я знаходжусь у спокійній домашній обстановці, де я можу повністю зосередитись на своїх думках. Тепер я не зосереджена на тому, що я маю вдягнути; фарбуватись мені сьогодні чи ні; встигну я поснідати чи знову буду голодна і т.п. Все в точності навпаки: я можу відвідувати пари в піжамі і почуватися максимально комфортно; я можу вчасно поснідати і далі продовжувати своє навчання. А якщо все робити вчасно, то залишається купа часу на відпочинок. Навчання проходить легко і вільно, тому що на допомогу завжди приходить вірний помічник Moodle. Матеріал на дистанційній платформі поданий доступно і зрозуміло, а викладачі по максимуму стараються допомогти, пояснити та підказати, якщо виникають якісь труднощі. Живе спілкування звичайно краще, але певні обмеження іноді теж потрібні! Тому не варто засмучуватись, краще почати робити щось потрібніше. У нашому випадку, почати навчатися дистанційно і отримувати задоволення від навчання!

 

 

 

 

 

    Хитрук Євгеній, студент 1 курсу, ОП Середня освіта (Інформатика): Дистанційна освіта не вимагає від нас чогось захмарного, достатньо сісти за комп’ютер і налаштувати себе на освітній процес. Продуктивність не втрачається, а доступ до різних ресурсів інформації навпаки допомагає і заохочує. Це зручно! Індивідуальні домашні завдання отримуємо регулярно, кожне з яких має свій дедлайн. Ми, в свою чергу, систематично їх виконуємо і відправляємо на перевірку, а викладачі швидко надають нам фідбек.

 

 

    Максюта Дмитро, студент 3 курсу, ОП Середня освіта (Фізика. Інформатика): Ще до вступу до університету цікавився електронікою. Тому вже на другому курсі записався до гуртка з робототехніки, що функціонує на факультеті фізики, математики та інформатики. Поглибити свої знання допомагає і дисципліна «Основи сучасної електроніки», яка дозволяє спробувати свої уміння в складанні електронних схем, роботі з робототехнічними системами. Наразі такої можливості я не маю. Проте викладачі кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук, які викладають «Основи сучасної електроніки», зуміли організувати дистанційне навчання так, щоб ми не втратили свої навички, зокрема в роботі з Arduino. На допомогу у цьому нам прийшов сервіс для дистанційного вивчення електроніки під назвою Tinkercad Circuits. Це web-додаток, призначений для проектування електронних схем і друкованих плат, який дозволяє у віртуальному режимі з браузера редагувати код і будувати схеми без паяльника і дротів.

 

 

 

    Денисюк Катерина, студентка 3 курсу, ОП Середня освіта (Фізика. Математика): Безперечно, дистанційне навчання не таке цікаве, як відвідування пар, особливо це стосується тих дисциплін, при вивченні яких викладачі застосовують засоби наочності. Зокрема, на астрономії, ми маємо змогу вивчати зоряне небо та астрономічні явища на базі НВЦ «Планетарій». Та і під час карантину часу не гаємо. Опановуємо карту зоряного неба за допомогою комп'ютерної програми Stellarium. Це так званий «вільний планетарій», що здатний показувати реалістичну просторову картину неба, таку, яку можна бачити неозброєним оком, у бінокль або у телескоп.

 

 

 

   Січкар Аліна, студентка 3 курсу, ОП Середня освіта (Фізика.Математика): викладачі нашого факультету використовують різноманітні сервіси для організації дистанційного навчання. Мені ж більш за все до вподоби Google Classroom, з яким ми почали працювати починаючи з першого курсу. За допомогою цього сервісу викладачі коментують та редагують хід нашої роботи, а завдання після оцінювання повертаються з коментарями, що в свою чергу дозволяє виправити помилки і відправити на повторне оцінювання.

 

 

 

    Аманов Алланур, студент 3 курсу, ОП Середня освіта (Фізика): в умовах карантину, звісно, не вистачає реального спілкування з викладачами, їх порад та щоденних настанов, проте навчання ніхто не відміняв. У мене, як у іноземного студента, з'явилося більше вільного часу для вивчення української мови. Що стосується навчання, то мені дуже допомагає інформаційно-освітнє середовище Moodle, на якому викладачі нашого факультету розмістили не лише всю необхідну інформацію по кожній навчальній дисципліні, але й презентації.

 

 

 

    Маммедова Айтумар, студентка 2 курсу, ОП Середня освіта (Математика): дистанційне навчання для мене – це не нова форма освітнього процесу. Більшість навчально-методичних матеріалів, якими я користуюсь для підготовки до занять чи самостійної роботи, викладені викладачами на дистанційних платформах Moodle або Google Classroom. Важко було в перші дні карантину, більше через невідомість. Проте викладачі налагодили зв'язок з кожним з нас за допомогою інтернет-ресурсів та надають онлайн консультації. Теоретичний матеріал я законспектовую для кращого засвоєння.

 

 

 

    Борисюк Віта, студентка 1 курсу, ОП Середня освіта (Природничі науки): Кожного дня на дистанційному навчанні я отримую завдання та матеріали від викладачів, які самостійно опрацьовую. Матеріал подано в доступній, легкій для розуміння формі. Проте, якщо щось незрозуміло можна запитати викладача через форум електронного курсу або електронну пошту і він все пояснить. В нагоді також стають підручники, які ми, студенти-першокурсники попередньо взяли у навчальній бібліотеці, саме в них зібране все необхідно-цінне інформування. Всі завдання виконую і надалі планую виконувати вчасно, оскільки розумію, що лише від нас залежить, якими фахівцями ми станемо.

 

 

 

    Іванченко Євгенія, студентка 1 курсу, ОП Середня освіта (Природничі науки): Чесно кажучи, було не важко адаптуватись до дистанційного режиму навчання, але завдань, які потрібно опрацювати самостійно, дуже багато. На самостійне навчання в день витрачаю близько 6 годин. Це включає в себе опрацювання лекцій, робота з практичними завданнями, а також проходження курсів на онлайн-платформі «Прометеус». До речі, курси є абсолютно безкоштовними та цікавими, допомагають здобути нові знання та навички. Мої враження від дистанційної форми: вона вимагає від студента більшої зосередженості на навчанні та більшої відповідальності, а ще – не замінить живого спілкування з одногрупниками, друзями та викладачами.

 

 

 

    Швець Інна, студентка 1 курсу, ОП Середня освіта (Природничі науки): Я ставлюся до дистанційного навчання позитивно, оскільки можу навчатися тоді, коли мені це зручно! Зранку, ввечері, вночі – доступ до інформації відкритий завжди. Засвоювати навчальні предмети можна у тому темпі та у тій послідовності, яка є зручною для мене. Я із задоволенням виконую всі завдання, але першими обираю ті, які передбачають використання новітніх інноваційних технологій. Наприклад, при вивченні загальної фізики, викладачі курсу сформували завдання, що передбачають використання симуляцій з phet.colorado.edu. Дані симуляції допомагають зосередити увагу на сутності явищ і процесів, а також краще уявити їх і зрозуміти.

 

 

 

    Зозуля Дарина, студентка 1 курсу, ОП Середня освіта (Інформатика): Дистанційне навчання є дійсно зручним та легким. За допомогою платформи Moodle ми маємо змогу ознайомитися з лекціями, виконати практичне або лабораторне завдання та відправити його на перевірку, пройти тестування тощо. Завжди можна зв’язатись з викладачем курсу, якщо виникають якісь питання по опрацьованих матеріалах і отримати вичерпну відповідь. Окрім того, викладачі використовують інноваційні технології навчання, такі як Padlet, Zoom, Kahoot тощо. Тому, я дуже вдячна викладачам факультету фізики, математики та інформатики, які прикладають багато зусиль, свого часу, знань та умінь для того, щоб ми стали висококваліфікованими фахівцями. Щодо карантину, то, на мою думку – це чудова нагода переоцінити своє життя, перевірити, чи правильно розставлені пріоритети, подумати над планами на майбутнє, зайнятися саморозвитком, та, звичайно, не забувати про навчання!

 

Ви тут: Головна Новини та події СТУДЕНТИ ФФМІ ДІЛЯТЬСЯ СВОЇМИ ВРАЖЕННЯМИ ПРО НАВЧАННЯ В УМОВАХ КАРАНТИНУ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ