Перелік тем курсових робіт
- Деталі
- Опубліковано: 30 серпня 2022
ПОЛОЖЕННЯ про курсові роботи в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини
Теми курсових робіт із «Загальної фізики» для здобувачів вищої освіти
спеціальності 014 Середня освіта (Фізика)
- Фізико-геометричне тлумачення основних ефектів Спеціальної теорії відносності.
- Фізичні основи метрології.
- Фізичні основи високотемпературної надпровідності.
- Ядерні реакції під дією нейтронів.
- Фізичні принципи роботи лазерів.
- Ісаак Ньютон – творець класичної механіки.
- Альберт Ейнштейн і теорія відносності.
- Фізичні основи голографії та її застосування.
- Фізика і космос.
- Скло для оптичних приладів: класифікація, властивості, галузі застосування.
- Методи отримання наднизьких температур: історія, сучасність, перспективи.
- Тертя і його роль у розвитку техніки.
- Інерція – фундаментальна властивість матерії.
- Фізичні властивості полімерів та їх застосування.
- Синергетика як концепція універсалізації підходів до формування уявлень про сучасну природничо-наукову картину світу.
Теми курсових робіт з дисциплін фундаментальної та науково-предметної підготовки (за вибором)
для здобувачів вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Природничі науки)
- Роль біологічних мембран в процесах збудження.
- Функції та структура м’язових волокон.
- Сучасні уявлення про механізми пам’яті в нервовій системі.
- Механізми регуляції роботи клапанів серця.
- Радіостійкість рослин.
- Автотрофне живлення рослин.
- Гетеротрофне живлення рослин.
- Симбіотрофне живлення рослин.
- Вплив обміну білків на загальний розвиток організму.
- Вітаміни та їх роль у обміні речовин.
- Умови і механізми формування безумовних та умовних рефлексів.
- Екстракційні методи аналізу.
- Адсорбційні процеси і родючість ґрунтів.
- Методи вивчення поверхневого натягу рідин.
- Очистка води модифікованими силікатами.
- Гетероструктури на основі ТіО2 і CdS та біоціанінового барвника..
- Хімічний синтез білків в промисловості.
- Промисловий синтез формальдегіду і синтези на його основі.
- Барвники трифенілметиленового ряду
- Ферменти в харчовій технології.
- Мікроелементи в живій природі.
- Органічні напівпровідники.
- Оптичні явища в атмосфері.
- Явища нелінійної оптики.
- Релятивістські ефекти в фізиці.
- Рух тіла в центральному полі. Задача Кеплера.
- Обґрунтування перетворень Лорентца.
- Наслідки із загальної теорії відносності
- Анізотропія в монокристалах
Теми курсових робіт з методики навчання природничо-наукових дисциплін
для здобувачів вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Природничі науки)
- Формування змісту природознавчих курсів у старшій школі
- Технологія виконання проектів на уроках природознавства в старшій школі
- Методологічні основи формування цілісності знань учнів про природу в старшій школі Методичні основи формування інтегрованого курсу «Природознавство» в старшій школі .
- Структура інтегрованих шкільних курсів «Природнич науки»
- Методика формування наукової картини світу в учнів старшої школи
- Світоглядні уявлення учнів як засіб пізнання фундаментальних законів природи
- Методика проведення інтегрованих уроків під час вивчення шкільного курсу біології.
- Дослідницький метод навчання та його використання на уроках біології.
- Методика організації і проведення масової позакласної роботи з біології.
- Методика організації і проведення індивідуальної позакласної роботи.
- Організація і методика проведення екскурсій у природу.
- Шляхи формування біологічних понять на уроках із загальної біології.
- Евристичне спостереження як метод розв’язання навчальної проблеми на уроках біології.
- Самостійна робота учнів з хімії в умовах диференціації навчання
- Інтерактивні методи навчання хімії.
- Методика застосування проектної технології на уроках хімії
- Методика технології впровадження проблемного навчання у процесі вивчення хімії
- Методика використання хімічного експерименту як засобу створення проблемних ситуацій.
- Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення хімії (розв’язування різних типів хімічних задач та ін.).
- Технологія особистісно-орієнтовного навчання фізики в основній школі
- Тестові завдання як форма поточного контролю при навчанні фізики в школі;
- Використання електронного підручника в навчальному процесі з фізики.
- Міжпредметні зв’язки фізики й математики при вивченні однієї з тем курсу фізики.
- Міжпредметні зв’язки фізики й хімії (або одного із предметів природничо-наукового циклу) при вивченні однієї з тем курсу фізики.
- Відображення успіхів сучасної космонавтики в курсі фізики середньої школи.
- Світоглядні проблеми шкільного курсу фізики.
Перелік тем магістерських робіт
- Деталі
- Опубліковано: 30 серпня 2022
Теми магістерських робіт (2022-2023 н.р.)
Науковий керівник: Мартинюк Михайло Тадейович, доктор педагогічних наук, професор
- Вивчення фізичних основ електрохімії як засіб фундаменталізації фахової підготовки майбутнього вчителя природничих наук
- Вивчення фізичних основ термоелектричних генераторів і термоелектричних перетворювачів майбутніми вчителями природничих наук
- Вивчення інфразвукових явищ в системі фахової підготовки майбутнього вчителя природничих наук
- Вивчення фізичних основ сучасної радіобіології майбутніми вчителями природничих наук
- Вивчення фізичних властивостей води і льоду в закладі загальної середньої освіти (ліцею)
Науковий керівник: Величко Степан Петрович, доктор педагогічних наук, професор
- Демонстраційні досліди з теми молекулярної фізики у 10 класі закладу загальної середньої освіти (ліцею)
- Демонстраційні досліди з теми «Коливання та хвилі» у 10 класі закладу загальної середньої освіти (ліцею)
- Поєднання реального і віртуального експериментів при вивченні будови атома в закладі загальної середньої освіти (ліцею)
- Вивчення ультразвукових явищ в системі фахової підготовки майбутнього вчителя природничих наук
- Вивчення фізичних основ використання засобів індивідуального захисту в умовах ядерної небезпеки у процесі навчання фізики майбутніх учителів природничих наук
Науковий керівник: Ткаченко Ігор Анатолійович, доктор педагогічних наук, професор
- Використання програмно-педагогічних засобів у вивченні природничих наук в закладах загальної середньої освіти
- Методика використання фізичних експериментальних задач у курсах природничих наук старшої школи
- Формування понять простору і часу під час вивчення дисциплін природничо-наукового спрямування в основній школі
- Професійно-практична орієнтація учнів у процесі розв’язування задач фізико-технічного змісту
- Формування пізнавальних умінь учнів у процесі вивчення природничих наук
Науковий керівник: Терещук Сергій Іванович, доктор педагогічних наук, доцент
- Формування дослідницької компетентності учнів 10-11 класів засобами інноваційних технологій навчання при вивченні природничих наук.
- Методика навчання учнів ліцеїв розв’язувати фізичні задачі (задачі з біології, з хімії) в умовах дистанційної освіти.
- Методика формування в учнів 10-11 класів предметних компетентностей природничо-математичного циклу.
- Використання системи комп’ютерного моделювання для розвитку критичного мислення при вивченні природничих наук.
- Організація і проведення практичних і лабораторних робіт з природничих наук з використанням системи комп’ютерного моделювання.
- Організація онлайн-занять при вивченні природничих наук в системі дистанційної освіти.
- Реалізація моделі “перевернутий клас” на уроках з природничих наук з використанням комп’ютерних моделей.
- Використання інструментів Google Workspace for Education для дистанційного навчання учнів природничим наукам в ліцеях.
- Методика використання Google Jamboard на уроках з вивчення природничих наук у 10-11 класах.
- Організація самостійної роботи учнів в умовах дистанційної природничо-математичної освіти у 10-11 класах ліцеїв
Науковий керівник: Дудик Михайло Володимирович, кандидат фізико-математичних наук
- Методика розв’язування задач на закони змінного струму засобами операційного числення
- Активізація пізнавальної діяльності студентів шляхом використання математичного пакету Mathcad у викладанні загальної і теоретичної фізики
- Удосконалення методики обробки експериментальних даних лабораторних робіт з фізики за допомогою табличного процесора Excel
- Аналіз парадоксів спеціальної теорії відносності як засіб формування релятивістських уявлень
- Методика вивчення явищ самоорганізації у навчанні дисциплін природничого циклу
- Методика використання комп’ютерної програми «The Game of Life» у викладанні природничих наук
- Технології рукописного вводу у дистанційному навчанні фізики
Науковий керівник: Декарчук Марина Вадимівна, кандидат педагогічних наук, доцент
- Розробка факультативних занять з фізики на основі історичного підходу
- Методика реалізації змішаного навчання на уроках інтегрованого курсу «Природничі науки» у 5-6 класах
- Реалізація інтегрованого підходу у позакласній роботі з природничих предметів у старшій школі
- Міжпредметна компетентність як засіб формування наукового світогляду учнів старшої школи
- Методика формування екологічних знань в процесі вивчення інтегрованого курсу «Природничі науки» у 5-6 класах
- Міжпредметна компетентність як засіб формування наукового світогляду учнів старшої школи
- Формування в учнів компетентності у природничих науках і технологіях при розв’язування фізичних задач
- Ігрові технології як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів у навчанні природничих наук
Науковий керівник: Гнатюк Оксана Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент
- Методика навчання природознавства у 5 класі в умовах інклюзивного освітнього середовища
- Використання STREAM - освіти при формуванні початкових понять про речовину в учнів 7 класу.
- Методика формування понять з розділу «Механічний рух» при виконанні начальних проєктів
Науковий керівник: Хитрук Валентин Іванович, кандидат педагогічних наук, доцент
- Біофізика як складова змісту фахової підготовки майбутнього вчителя природничих наук
- Фізика гідросфери як складова змісту фахової підготовки майбутнього вчителя природничих наук
- Вивчення фізичних основ молекулярної генерації і підсилення як складова змісту фахової підготовки майбутнього вчителя природничих наук
- Методика вивчення різних видів деформації в закладі загальної середньої освіти (ліцею)
- Статистичні і динамічні закономірності в курсі загальної фізики для студентів природничих спеціальностей
Науковий керівник: Решітник Юлія Володимирівна, кандидат фізико-математичних наук
- Формування предметної компетентності учнів засобами фізичних задач
- Формування практико-орієнтованих знань при вивченні фізики
- Методичні засади реалізації дистанційного навчання з фізики
- Використання перевернутого навчання в освітньому процесі з фізики
- Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів при вивченні фізики
Науковий керівник: Миколайко Володимир Валерійович, кандидат педагогічних наук
- Методика використання засобів інноваційних технологій навчання у процесі вивчення природничих наук
- Методика формування природничих понять з використанням узагальнених планів діяльності вчителя та учнів основної школи.
- Розвиток уявлень про електромагнітні коливання і хвилі засобами комп’ютерного моделювання
Науковий керівник: Ільніцька Катерина Сергіївна, кандидат педагогічних наук
- Методичні засади формування STEM - компетентностей учнів ЗЗСО.
- Формування дослідницької компетентності учнів на уроках з природничих дисциплін
Науковий керівник: Галушко Сергій Миколайович, кандидат хімічних наук, доцент
- Визначення вітамінів в преміксах та біологічно активних добавках методом ВЕРХ
- Ідентифікація та визначення нелетких органічних сполук у токсикологічних дослідженнях методом хроматографії
Науковий керівник: Горбатюк Наталія Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент
- Використання природничо-наукових методів пізнання на основі міжпредметних зв’язків хімії та фізики у процесі навчання учнів на уроках хімії
Науковий керівник: Задорожна Олена Михайлівна, кандидат педагогічних наук, доцент
- Інтегративні заняття, як засіб формування мотивів школярів до вивчення хімії
Науковий керівник: Люленко Світлана Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент
- Дослідження проблеми формування здоровязбережувальної компетентності учнів на уроках біології
- Методика формування пізнавального інтересу учнів в процесі вивчення біології
Науковий керівник: Соболенко Любов Юліанівна, кандидат педагогічних наук, доцент
- Еколого-фауністична характеристика комах-поліфаг виноградних насаджень
- Наземні молюски (Gastropoda) Центрального Побужжя
Робочі програми (Природничі науки, ОКР "Молодший бакалавр")
- Деталі
- Опубліковано: 01 вересня 2021
2023 рік
2022 рік
2021 рік
2020 рік