ВІДБУЛАСЯ ЗУСТРІЧ В РЕЖИМІ ОНЛАЙН ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ МАГІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ
- Деталі
- Опубліковано: 25 березня 2025
25 березня 2025 року відбулася зустріч в режимі онлайн здобувачів вищої освіти магістерського рівня 154 та з-154 академічних груп з викладачами кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук й представниками інших кафедр нашого університету. Відкрив зібрання гарант освітньо-професійної програми: Середня освіта (Природничі науки) Ткаченко І.А. – доктор педагогічних наук, професор, який ознайомив присутніх із переліком дисциплін вільного вибору. Для здійснення процедури обрання дисциплін з пропонованого переліку, було представлено чотири блоки, кожний з яких передбачав наявність трьох і більше дисциплін.
З метою кращого сприймання, крім усної інформації, викладачі запропонували демонстрації силабусів у вигляді презентацій з відповідним супроводом та розширеною деталізацією. Наприкінці зустрічі і викладачі, і магістранти мали змогу задавати й відповідати на запитання, дискутувати, проводити широкі консультації та визначили найближчі перспективи.
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ЗДОБУВАЧКИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗА ДУАЛЬНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ
- Деталі
- Опубліковано: 20 березня 2025
20 березня 2025 року на базі ДНЗ «Подільського професійного ліцею» відбулося практичне заняття з дисципліни «Методика навчання фізики і астрономії у закладах загальної середньої освіти ІІІ ступеня». Заняття провів професор кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Сергій ТЕРЕЩУК. На занятті був присутній гарант освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня вищої освіти «Середня освіта (Фізика. Інформатика)» кандидат фізико-математичних наук, професор кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Михайло ДУДИК. Тема заняття: «Методика вивчення електромагнітних коливань у курсі фізики 11 класу».
Здобувачка вищої освіти Наталія Пятковська, яка навчається за дуальною формою навчання, мала можливість отримати нові знання щодо сучасних методик викладання фізики та астрономії. Під час практичного заняття були розглянуті інноваційні підходи до організації навчального процесу, інтерактивні методи навчання, використання цифрових технологій у викладанні фізики та астрономії у ліцеї.
Окрему увагу було приділено практичному аспекту підготовки майбутнього вчителя фізики. Обговорювалися методи формування ключових компетентностей учнів, зокрема критичного мислення, наукового підходу до пізнання світу та інтеграції міждисциплінарних знань. Професор Сергій Терещук надав корисні рекомендації щодо ефективного планування уроків, створення навчальних матеріалів та оцінювання знань учнів.
Дуальна форма навчання дозволяє студентам поєднувати теоретичну підготовку з практичною діяльністю, що сприяє їх професійному становленню. Проведене практичне заняття стало важливим етапом у підготовці здобувачки до майбутньої педагогічної діяльності та підвищення її фахової майстерності.
ВИРОБНИЧА (ПЕДАГОГІЧНА) ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ У ЗЗСО
- Деталі
- Опубліковано: 14 березня 2025
Триває виробнича (педагогічна) практика студентів заочної форми навчання 4 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, які навчаються за спеціальностями: 014.08 Середня освіта (Фізика) освітньо-професійної програми «Середня освіта (Фізика. Інформатика)», 014.15 Середня освіта (Природничі науки) освітньо-професійної програми «Середня освіта (Природничі науки)».
Виробнича (педагогічна) практика є етапом професійної підготовки майбутніх учителів, що сприяє формуванню їхньої педагогічної компетентності, професійної мобільності та готовності до самостійної роботи в закладах освіти.
Студенти мають можливість зануритися в освітній процес закладів освіти, взаємодіяти з учнями та педагогічними колективами, застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці. Вони проводять уроки, беруть участь у виховних заходах, вдосконалюють методичні навички та отримують досвід роботи із сучасними педагогічними технологіями. Керівниками практики виступають методисти від баз практики та Університету, які забезпечують методичну підтримку, організовують консультації та аналізують роботу студентів.
Тож бажаємо нашим студентам успіхів, натхнення та впевненості у своїх силах! Нехай ця практика стане для них успіхом у професійному зростанні, допоможе розкрити педагогічний талант і надихне на подальший розвиток.
ЗАПРОШУЄМО НА РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР «STEM-ОСВІТА У ВИМІРІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»
- Деталі
- Опубліковано: 10 березня 2025
Запрошуємо до участі у регіональному науково-практичному семінарі на тему "STEM-освіта у вимірі Нової української школи", що відбудеться 26 березня 2025 року об 14:30.
Доступ за покликанням: meet.google.com/eay-tfmk-dnt
НАСТАНОВЧА КОНСУЛЬТАЦІЯ ЩОДО ВИКОНАННЯ КУРСОВИХ РОБІТ З ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ І ТЕОРЕТИЧНОЇ ФІЗИКИ
- Деталі
- Опубліковано: 24 лютого 2025
24 лютого 2025 року відбулась настановча консультація щодо виконання курсових робіт з загальної фізики і теоретичної фізики для здобувачів 3-го курсу ОПП Середня освіта (Фізика. Інформатика) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Під час консультації здобувачів вищої освіти ознайомили із Положенням про курсові роботи в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини (Нова редакція) та методичними рекомендаціями до написання курсових робіт з загальної та теоретичної фізики. Доповідачами було зазначено, що курсова робота є формою науково-дослідної роботи студентів, яка поглинає та інтегрує знання студента, формує вміння використовувати набуті знання на практиці, а також розв’язує реальні проблеми на основі експериментальних фактів. Уміння аналізувати та проводити експеримент дослідження, обробляти, інтегрувати його результати, знаходити, використовувати, узагальнювати відповідно наукову, навчальну, довідкову літератури є головною метою курсової роботи студента.
Зичимо здобувачам вищої освіти ОПП Середня освіта (Фізика. Інформатика) успіху в проведенні наукових досліджень!