Кафедра фізики та астрономії і методики їх виладання

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

КАФЕДРА ФІЗИКИ ТА ІНТЕГРАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИХ НАУК

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР «ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ РОЗБУДОВИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»

 

28 листопада 2024 року на базі факультету фізики, математики та інформатики Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбувся Всеукраїнський науково-методичний семінар «Проблеми реалізації змісту шкільної природничої освіти в контексті розбудови Нової української школи». Співорганізаторами заходу виступили: Інститут педагогіки НАПН України, Інститут модернізації змісту освіти,  Український державний університет імені Михайла Драгоманова, Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка та Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.

Модератором семінару виступив завідувач кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член АПН України Михайло Мартинюк, який привітав учасників семінару з початком роботи та підкреслив, що Всеукраїнський семінар присвячений проблемам інтеграції змісту шкільної природничої освіти.

Зі словами привітання до учасників звернулися проректор з наукової роботи Університету Тетяна Годованюк, проректор з міжнародних зв'язків та стратегічного розвитку Володимир Миколайко та декан факультету фізики, математики та інформатики Тетяна Махомета. Вони підкреслили, що проведення семінару на таку тематику є надзвичайно актуальним.

 

 

 

 

Під час семінару із доповідями виступили:  кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Володимир Миколайко - «Theoretical and methodological bases of preparation of future physics teacher for the formation of students' research competence on the basis of modern electronic resource «Physics. Easy»», доктор педагогічних наук, професор, начальник відділу по роботі з обдарованою молоддю Інституту модернізації і змісту освіти НАПН України Борис Кремінський – «Перспективи та можливі наслідки впровадження інтегрованого світоглядного навчального курсу «Людина і природа»», доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри загальної біології та методики навчання природничих дисциплін Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка Алла Степанюк – «До проблеми вдосконалення практичної підготовки майбутніх учителів природничих наук», доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри науково-природничих та математичних дисциплін Комунального закладу вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж» Наталія Мисліцька – «Використання мобільних додатків в експериментальній частині шкільного курсу природничих наук», доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри фізики і методики навчання фізики, астрономії Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського Володимир Заболотний – «Нові горизонти у вивченні фізики: як сучасний підручник змінює освітній процес у Новій українській школі», доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри природничих наук і методик їхнього навчання, завідувач відділу забезпечення якості та цифрового супроводу освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка Наталія Подопригора – «Особливості проєктування освітніх програм за предметною спеціальністю «Середня освіта (Природничі науки)»», доктор педагогічних наук, професор, старший науковий співробітник, заступник директора з наукової роботи Інституту педагогіки НАПН України, Микола Головко – «Концепція базової фізичної освіти: основні положення та умови реалізації», доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, заступник директора Інституту педагогіки НАПН України Тетяна Засєкіна - «Модернізація змісту шкільної природничої освіти в сучасних умовах розбудови Нової української школи», магістрант Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Антон Шиндор - «Formation of Students’ Technical Competence by Organizing Research Activities in Lessons on Natural Disciplines Based on Arduino», доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри інформатики і ІКТ Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Галина Ткачук – «Природнича освіта в умовах викликів сьогодення: шлях до сталого розвитку і підтримки майбутнього»

 

 

 

 

 

Майстер-класи провели:

доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізики та та інтегративних технологій навчання природничих наук Сергій Терещук, кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Юлія Решітник – «Використання сенсорів смартфону для проведення навчального експерименту»; доктор філософії, викладач кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Олександр Підгорний – «Навчальний експеримент як засіб інтеграції шкільної природничої освіти»; старший викладач кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Сергій Декарчук. «Використання програмного забезпечення з відкритим кодом для створення електронних навчальних посібників з фізики».

 

 

 

 

 

 

Щиро дякуємо учасникам семінару за змістовні та інформативні доповіді, які стали підґрунтям для жвавих дискусій і продуктивного обміну кращими практиками в науковій спільноті.

Бажаємо всім учасникам семінару міцного здоров'я, нових наукових звершень, натхнення та перемоги!

Ви тут: Головна Новини та події ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР «ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ РОЗБУДОВИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»